EL SENYOR DE LES PARAULES

EL SENYOR DE LES PARAULES
Christian Santillán

dimecres, 6 de juny del 2012

CURRÍCULLUM DE CHRISTIAN SANTILLÁN CERZAL

CURRÍCULLUM DE CHRISTIAN SANTILLÁN CERZAL

-Lloc de treball sollicitat:
Guitarrista i vocal, espero que el pròxim del grup de John Mayer.
1- Dades de l’artista:
- Nom: Christian Santillán Cerezal
- Nom artístic: Chris King
- Lloc i data de naixement de l’estrella: Figueres, 28 d'agost de 1985 (el cel).
- DNI: 666.222.1996
- Adreça: C. Hortes 5122, 2n H Vila- Sacra
- Telèfon: 645222323
- Correu: christiansantillan10@hotmail.es i si també volen la meva pàgina web, és: www.wix.com/santillan10/chris.
2- Formació
- Curs inicial i mitjà de guitarra electrònica al taller de música de Barcelona.
- Bon explicador de acudits. Ja se que no ès una informafió, pero ho sento però algú ho havia de dir!!
- Angles bàsic i parlat. L' he après a l'institut.
- Graduatva l'institut de Castellò d'Empúries l’any 1996.
 3. Experiències laborals.
- Vaig tocar en un grup que va començar de ZERO i ens vam fer gaire famosos, bé encara hi sóc, però ho deixaré perquè necessito triomfar.
- A Youtube podré veure com canto i com toco.
4. Dades complementaries
- Idiomes: Català, Castellà i també angles.


- Carnet de conduir: sé anar amb bicicleta, patinet, però també disposo del carnet d' automòbil i de vehicle propi.
- Per què m’agrada la música?
Vull tenir un grup per ser algú. Simplement m’agrada moltísim la música i sóc un apassionat de la guitarra. El primer dia que vaig tocar la guitarra em vaig quedar amb una cara de tonto. Vaig optar per això de la música perquè vaig veure n noi que es diu John mayer.
- Hobbies:
- La guitarra.
- xbox 360 ( però no m’hi passo tot el dia. No se sorprenguin si em veieu els ull vermells).
- Quedar amb els amics i parlar de música o anar amb ells de concert.
- Cóm sóc com a persona?:
Sóc simpàtic i alegre. M’agrada composar música amb els de grup perquè vull ser un bon professional, però si algun dia em veieu chungo no m’intenteu animar perquè serà impossible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada