EL SENYOR DE LES PARAULES

EL SENYOR DE LES PARAULES
Christian Santillán

dimecres, 6 de juny del 2012

text d'intriga


TEXT D’INTRIGA
El meu dia començava bé, amb bon temps i tot.
Vaig anar a rentar-me la cara però d’es de que m’havia aixecat notava alguna cosa inusual. Baixo les escales i veig el gos tirat al terra, el pitjor es que no s’aixecava i li costava respirar.
Al veure’l al terra vaig trucar al veterinari.
Tardava molt i en una d’aquelles que el vaig aixecar del terra vaig veure sang i una ferida d’una navalla. Tenia un bat a la habitació. Al pujar les escales vaig sentir un soroll en el meu dormitori, estava aterrat i no sabia que fer però vaig agafar la planxa i allà el vaig veure un home amb caputxa negra i vestit d’una manera inusual. Al veurem va sortir corren, saltant per la finestra i foguin corren.
Va ser el pitjor dia de la meva vida, com em vaig jugar la vida per intentar fer-ho jo tot sol. El gos esta bé però no corre com abans però és feliç.                                                          FI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada