EL SENYOR DE LES PARAULES

EL SENYOR DE LES PARAULES
Christian Santillán

dilluns, 18 de juny del 2012

la carta 2

La Carta.
Hola Eélia, sóc el teu amic Christian Santillán.
Et saludo, des de les cascades de la selva de d’amazones.
Aquest dies he estat pensant amb tu i necessito dir-te que et trobo molt a faltar. Perdona per haver-me’n anat sense dir res, espero que em puguis perdonar.
Des d’aquí es veu un gran paisatge i et portaré fotos amb la cam. que em vas regalar. Aquí la gent es agradable i molt simpàtica i el millor es que no tenen numero. de telèfon i es comuniquen per ràdios molt de belles de l’any de la picor, t’agradaria moltísim.
Bé un petó ja t’escriuré la pròxima setmana.
Post Data
Espero la teva resposta i no recordo si et vaig donar el meu numero bueno et deixo el meu numero 873868475
espero que et serveixi. Adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada