EL SENYOR DE LES PARAULES

EL SENYOR DE LES PARAULES
Christian Santillán

dimecres, 20 de juny del 2012

d'aqui 20 anys

D’AQUÍ 20 ANYS

Jo d’aquí 20 anys a part de ser calvo, crec que hauré pogut aconseguit el somni que sempre he desitjat: seré guitarrista professional i ser professor als Estats Units.
Al mateix temps estaré amb el meu grup de música tocant Blues. No ho sé. La gent diu que la música no té futur, però jo ho aconseguiré.
Sé també que tindré una esposa molt guapa amb els cabells castanys i un somriure preciós i també uns fills guapos i amb els que m’entendré molt bé. El que aconseguiré serà que les persones que tant critiquen la música els i acabi agradant.
Tinc els dits creuats perquè això passi de veritat, perquè és el meu somni i m’agradaria que s’acomplís.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada